Gradient Background

Events

Skupinové Cvičenia

Violet Gradient Fading Effect

KEŽMAROK-BAŽANT

MIKKI

Skupinové Cvičenia

Radi cvičíte na motivačnú hudbu spolu s ďalšími nadšencami pod vedením certifikovaného trénera? Považujete cvičenie na strojoch za málo zábavné? Presne pre Vás máme bohatú ponuku skupinových cvičení, pri ktorých sa zároveň odreagujete, stretnete s priateľmi a v neposlednom rade spravíte niečo užitočné aj pre svoje telo..

Cenník

euro
  • Cenník platný od 1.2.2022


  • Jednorázový vstup 5 €


  • V ponuke už nie je prvý vstup zdarma


  • Vstupová permanentka minimálne za 20 € (5 vstupov) a platí 2 mesiace od zakúpenia


  • Maximálna cena permanentky je 80 €


  • V prípade choroby je potrebné si permanentku stopnúť aby neprepadla na čísle: 0907055222


  • Permanentku si môžete stopnúť iba 1x a to na maximálne 14 dní


  • Stravovací plán na mieru 60 €
Arrow down Keyboard

rezervuj tu

  • Kreditný systém. 4 kredity = 4 eura (1 cvičenie)


  • Minimálny počet ľudí na začatie cvičenia je 4. V prípade ,že minimálny počet ľudí nebude dosiahnutý 2 hodiny pred začatím ,príde vám sms ,že sa cvičenie ruší.


  • Rušenie rezervácie najneskôr 2 hodiny pred začatím inak kredit prepadne.


  • Bez rezervácie nie je možné zaručiť voľné miesto na cvičení


  • Maximálny počet ľudí obmedzený na 15.


  • Rušenie rezervácie je možné cez rezervačný systém „zmazať rezerváciu“


Rezervácia

Info

Vector Image


  • Pre nahratie digitálnej permanentky je potrebné si stiahnuť aplikáciu do mobilu: „Stocard“.


  • Čiarový kód naskenujem na cvičení


  • Na cvičenie je potrebné si priniesť: uterák, športovú obuv, športové oblečenie a dobrú náladu


  • Parkovanie je zdarma do 8:00 a od 16:00.


  • Pre dôležité informácie ako je rušenie rezervácie, stopnutie permanentky ma kontaktujte telefonicky alebo cez sms(0907 055 222). Nie Facebook, Nie Instagram, Nie Email, Nie Viber, Nie whats app.


PONUKA CVIČENÍ

Príďte si zacvičiť:

HIIT

Vysoko intenzívne intervalové cvičenie. Cvičí sa s vlastnou váhou ale môžu sa použiť aj pomôcky na cvičenie (kettlebell, 1kg činky, 2,5kg kotúče alebo FitStep platformy). Intervaly 30sek./30sek. Ideálne na spaľovanie tukov. Vhodné pre ženy aj mužov.

FIT box

Cvičí sa do rytmu hudby s vlastnou váhou alebo s 1kg činkami. Pri cvičení sa simulujú pohyby Boxu a Kickboxu. Ideálne na spaľovanie tukov. Vhodné pre ženy.

Kardio Box

Intenzívne cvičenie vo dvojiciach. Pri cvičení sa používajú boxerské rukavice, lapy, jednorazové rukavice kvôli hygiene a občas aj boxovacie vrecia. Ideálne na spaľovanie tukov. Vhodné pre ženy aj mužov.

Fight Fit

Je kruhový tréning. Stanovištia obsahujú cviky s prvkami Boxu a Fitboxu. Vhodné pre ženy aj mužov.

Tabata

Ide o druh vysoko intenzívneho intervalového tréningu, ktorý sa vykonáva zväčša počas 4 minút v intervale 20 sekúnd maximálna záťaž a 10 sekúnd oddych. Počas 30 minút tak viete pomocou tohto cvičenia precvičiť každú partiu vášho tela.

Variabilná Rezistencia (VR)

Stimuluje zvýšenie sily, zlepšuje držanie tela, znižuje bolesť pohybového aparátu, zlepšuje kardiovaskulárne parametre a zlepšuje funkčnosť pohybovej sústavy. Vhodné pre ženy aj mužov.

Kettlebell

Je unikátny nástroj na budovanie sily, kondície, využívaný na silový a funkčný tréning. Vhodné pre ženy aj mužov.

Kruhač

Je výborným spôsobom, ako behom jednej hodiny pracovať na svalovej sile a flexibilite, kondície a vytrvalosti. Jeden tréning je zložený z niekoľkých „kruhov“, pričom každý obsahuje 10-12 cvikov, ktoré sa v rámci neho vykonávajú jeden po druhom s čo najmenšími prestávkami

Body Pump

Je jedinečné cvičenie, ktoré využíva nástroj v podobe nakladacej činky, ale aj tradičné drepy, výpady, tlaky či zdvihy, ktoré sú zárukou precvičenia celého tela. Ide o silovo dynamické cvičenie, v sprievode motivujúcej hudby.

TRX

Závesné cvičenie rozvíja telesnú silu pomocou funkčných pohybov a dynamických polôh. Vhodné pre ženy aj mužov.

Fit Step

Druh aerobiku, ktorý využíva stupienok. Aerobikové choreografie sú vykonávane tak, že cvičiaci je nútený vykročiť na step a následne z neho, v rytme sprievodnej hudby. Je vhodný najmä, ak sa chcete zamerať na formovanie predovšetkým dolnej časti tela.

je kardio v nižšej intenzite aspoň na 45 minút. Váš tep by mal odpovedať asi 60–70 % z maximálnej tepovej frekvencie (tu si vypočítate zo vzorca 220 mínus váš vek). LISS je ideálny pri chudnutí a naviac vás nabije energiou. Okrem toho menej zaťažuje kĺby.

Low Intensity

ABS & BUTT

Je kruhový tréning. Stanovištia obsahujú cviky s prvkami Boxu a Fitboxu. Vhodné pre ženy aj mužov.

Ide o druh vysoko intenzívneho intervalového tréningu, ktorý sa vykonáva zväčša počas 4 minút v intervale 20 sekúnd maximálna záťaž a 10 sekúnd oddych. Počas 30 minút tak viete pomocou tohto cvičenia precvičiť každú partiu vášho tela.

Intervalové Cvičenie

Stimuluje zvýšenie sily, zlepšuje držanie tela, znižuje bolesť pohybového aparátu, zlepšuje kardiovaskulárne parametre a zlepšuje funkčnosť pohybovej sústavy. Vhodné pre ženy aj mužov.

Power Workout

30 dňová výzva  FIT & SLIM

ROZVRH CVIČENí

Utorok


6:00

8:00

16:45

18:00

19:15

Streda


6:00

8:00

15:30

16:45

18:00

Štvrtok


6:00

8:00

16:45

18:00

19:15

Piatok


6:00

8:00

15:30

16:45

18:00

Sobota


9:00

Nedeľa





16:45

18:00

Illustration of a Telephone

Mobil

0907 055 222

Message Glyph Icon

Email

info@mikki.sk

Facebook

MIKKIskupinovecvicenia

Instagram

mikki_skupinovecvicenia

Adresa

Martina Lányiho 1,

Kežmarok

Copyright © mikki.sk 2016- 2022